Melos1 bende ağır iş yaptığım zaman öyle olmuş sabaha kadar adet sancısı gibi karnımın altında agrilar vardı belim ağrıyor du migde bulantısı vardı sabaha kadar sürünce korktum araştırdım erken doğum belirtisi diyor du ertesi gün kontrole gittim 36+1 haftdaydim ntsye girdim doktor doğum sancıları n başlamış biraz dinlen 2 hafta durursan iyi durmazsan sıkıntı yok bebeğin gelişimi tamam dedi dayanabildigin yere kadar dayan dedi