Ozgeonataydin Dily_brr3 ertesi gün çıkıyor bazen e-nabıza geç düşebiliyor fakat doktor sistemde ertesi gün görüyor.
Nihan_35 @"Dily_brr3 @Dily_brr3 saglk ocaklarında sonuç 2 güne çıkar diye biliyorum ama yani bizim sağlık ocağı öyle demişti ☺️
Dily_brr3 Nihan_35 yarın gel dedi sabahtan verdiğim için yarına çıkar dedi. Misafirim var yarında gitmem pek mümkün değil meraktan da içim içimi yiyor sormak istedim teşekkürler 🙏