Melikemreclk Jdjdjdjk erken dur gelmesin 🤣🤣 36 da erken doğum riskim vardı iğne vurdular akciğer geliştirici felan daha sonra gelmek bilmed oğlum 🤣🤣
Jdjdjdjk Melikemreclk zaten gelesi yok hersey yolunda şükür açılma vs de yok darlık yüzünden sezeryan olma gibi bi ihtimal var
nedenolmuyor01 Esrasaglik bende 39+4 üm cuma günü kontrolüm var bende onu düşünüyorum hep kalmasın o zaman kadar diyorum ama ağrı sancı yok