SenemAltay İyi geceler güzel anneler persembe gunu sezeryana randevu aldık doktorumuzdan yarın son kontroller yapılacagını soyledı sezeryan dogum oncesi son kontrolde neler yapılıyor bılgısı olan var mı ve sezeryan cok agrılı mı sızler neler yaşadınız ?
SenemAltay gulsen_0758 deray verdiler mi acaba size ben aç karnına gıdıcegımı sanıyordum hayır tok gelebılırsınız dedıler ne gbı tahlıller yapılıcak ve anestezı demıssınız bıraz ayrıntılı anlatabılır mısınız acaba benım hıc bır fıkrım yok çok apar topar olduda çatım uyusmadı malesef ve anıden sezeryana karar verıldı