Sltnncr Canım 47 gün oldu doğum yapalı. İlk günden beri bol su, sabahları dereotu, öğlen yemeği yanında kuru soğan, akşam çay ceviz pekmez yiyorum ve gün içersinde de süt çayı içiyorum. Birde kahvaltıyı mutlaka sabah 8e kadar yapmış oluyorum. Birde bol bol emziriyorum. İstesede istemese de süt vermeye çalıyorum. Birde yavrunu bol bol sev sevdikçe hormonlar süt salınımını arttırıyor. Rabbim sütüne bolluk getirsin 😉