35SD28 Dün aşımı oldum şu an ağrıdan kolumun üzerine sola yatamıyorum. Alışkanlık olmuş bütün aşıları soldan yaptırıyorum. Bu süreçte siz nasıl yattınız? Uzun süreli sağ tarafta ya da sırt üstü yatmak istemiyorum.
poncikveannesii 35SD28 bende bugün oldum sola dönemiyorum acıyor sağa dönünce vicdanm sızlıyor sancı olyor
Dunyabebek 35SD28 evet benimde ağrılı geçti gün geçtikçe ağrısı arttı sanki. 2 haftaya yakın sürdü agrisi
Imasleeper 35SD28 35SD28 ya kızlar ben aşı olmadım henüz ama sola yatmaktan çürüdüm sağa yatınca sıkıştırıyo beni ama napim acıyo artık solum. Sıkıştırmasından ziyade başka bi problem teşkil ediyo mu sağa yatmak??
Jeatimo 35SD28 ben yine de sol tarafa yatmıştım biraz zorlamisti ama aşırı dayanılmaz da değildi. 2 güne geçti zaten inşallah çabuk geçer sizinki de
Oznrasl poncikveannesii benim hiç öyle takıntılarım olmadı iki gebeliktede sağa veya sola yatıyım diye nasıl rahat ettiysem öyle yattım doktoruma sordum bir mahsuru yok tabiki dedi bence nasıl rahat ediyorsanız öyle uyuyun derim
35SD28 Dunyabebek gece yarısı olduğu için 3. Gün olmuş oluyor. Öğlen ağrısını hissettim. Çabuk geçer inşallah. Geçmiş olsun bu arada😊
35SD28 Imasleeper kan akışımız solunum daha güçlü solda o yüzden. Sağ taraf kadar rahat olmasa da mecbur yatıyoruz
Lavantakokusu 35SD28 sola yatmayın zaten yatınca daha çok ağrısı oluyor birkaç gün daha. Ben ilkinde üstüne yattım kolumu da yordum gün içinde 5 gün ağrım oldu. 2.olduğumda üzerine de yatmadım kolumu da yormadım 2 günde geçti
Birmelekbiranne poncikveannesii Ben yatıyorum çok şükür bir sıkıntımız yok benim bildiğim o sırt üstü yatınca. Yoksa insan sürekli sola yatamaz ki 🤷🏻♀️
Semanurelkun Sağa ya da sola yatmakla ilgili çok fazla sıkıntıya gerek yok diye düşünüyorum, sırt üstünde sorun oluyo o da organlar için, ben 3 4 gün sağa yattım yapacak bi şey yok😅
35SD28 Semanurelkun sağ tarafta çok rahat uyuyorum bende🙈 arada kaçamak yapıyorum uyanınca fark ediyorum
35SD28 melike_ozdemir_caprak 24+4 te. Benim penisiline alerjim var o yüzden doktorumu bekledim yoksa 20.hafta da yapacaklardı
Semanurelkun 35SD28 bence vücudunu dinle, sırt üstü yatmaya bayılırım şimdiye kadar yattım doktorum bu haftalarda yatmamaya başla demişti gerçekten de vücuduma ağırlık yapıyor sırt üstü yapınca, bebiş gerçekten söylüyor ne istediğini🥰
35SD28 Semanurelkun sağa tarafımı çok seviyorum. Sırt üstüde rahat ama bilinç altına o kadar yerleşmiş ki hemen sola dönüyorum. Derin uyursam hep sağdan kalkıyorum.
minikveeannesi 35SD28 benimde penisilin alerjim var tetanoz asisiyla ne ilgisi var ki ben hala tetanoz olmadim yarin olmayi dusunuyorum
poncikveannesii Birmelekbiranne sırt üstü yatmak beldeki atardamara baskı yaptığı için kalp krizi riskini yükseltiyor Dr Banu videosnu izlemiştim o söylüyordu