Yldz1051 İyi geceler kızlar aranızda Antalya Ofm de doğum yapan var mı? Doktor, hastane, fiyat bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?
gulsen_0758 Perşembe günü doğumum olucak Ofm Şeniz hanıma gidiyorum çok memnunum ilk çocuğumu da şeniz hanım yapmıştı hastanede güzel
Yldz1051 gulsen_0758 sağlıkla gelsin inşallah yavrunuz kolaylıklar dilerim 😊ben de Metin bey e gidiyorum muayeneler için ama yakın zamanda başladım.
ozge07070 Mg1234 canım doğum hakkında fiyat almadım ama sanki burda şöyle okumuştum normal 3.000 sezaryen 3500 diye yılbaşından sonra zam gelcekmiş ama