Elifgoktug1 vallahi canım ilk sezeryan olalı 12yıl oldu şuan 36+5haftalığım bebek hareketlerini hissettiğim andan beri ağrıyor,tam nedenini bilmiyorum ama benim zaten plasenta eski sezeryan dikişime yapışıkmış ameliyatım çok riskli kanama çok olur dedi doktor. Ben ona yoruyorum. Bildiğin yeni kesilmiş gibi bir acı sızlanma oluyor bende 😟