Nurrr- bu benim 2. Gebeliğim kızım 1 yaşında . Kızım da down yüksek çıkmıştı 1:594 onda fetal DNA yaptırdım negatif geldi çok şükür yavrum sağlıklı tabi sıkıntılar çektik ama bunla alakası olmayan sağlık sorunlarıydı . 2. Gebeliğim ve yine aynı şeyleri yaşıyorum 🥺 birşey yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası Rabbim e emanet ne gelirse rabbimden 🙏🏻