Mantosuzmadonna Kizlar 6+3 te yani salı günü keseyi de kalp atışını da duyarım diye doktora gittim ama on gün sonra gel dedi sizde de böyle oldu mu bu haftada duyulması gerekmez mi? Kese normal boyutta sıkıntı yok ama kalp atışını duyamadik
boymomyz Mantosuzmadonna Bende 6+2yken gittiğimde kese göründü bebeğin kalbi duyulmayacak kadar az geldi . Benden de kan idrar aldı 3 hafta sonra gel ddi . Stres yapmayın bende kese varmı dış gebelik mi diye hep korktum stres bebeği etkiliyor akışına bıraktım
Sweetbabyy Mantosuzmadonna Bende de öyle olmuş çok minik kalp atışı dinletirken cihaz bebeğe zarar verebilir demişti doktorum bende sizin gibi olmuştum endişe etmeyin herşey miniğimiz için doktorlarda tedbir amaçlı dinletmiyorlar
Sevcan24 Mantosuzmadonna 8 haftaya kadar süre vardır duyulur endişe etme 🥰 bende bugün 6+0 oldum hafta ya gideceğim. Oglum da tam 6 haftada duymuştum
burakveannesi Mantosuzmadonna duyulmayabilşr döllenmeye baglı alttan bakılsın belki kalp atışı duyardı karından daha gec duyulur
Semanurelkun Mantosuzmadonna bende senin gibi sıkıntı etmiştim ama hiiççç sıkıntı yapma, 9. Haftaya kadar bile yolu var rahat ol
Mantosuzmadonna boymomyz benden kan idrar falan da istemedi sadexe bı kez kan verdim o da 5 haftalıkken yeni öğrendiğimde değer 527 idi
Mantosuzmadonna Sevcan24 ben de oğlumda 6 da duymuştum bugün duyamayinxa bir korku düştü içime ama kesede sıkıntı yok dedi hatta kesenin içinde kucuck bir seu de gördüm ama
boymomyz Mantosuzmadonna Mantosuzmadonna benim ilk hamileliğim , ilk aile hekimine gittim kan verdim öğrendim idrar yolu enfeksiyonu çıktı . Sonrasında randevu aldım hastaneye gittim . Kese ve bebek görünüyordu gösterdi bana . Ama döllenmeden de fark ediyor olabilir benimkinin kalp atışının erken olması . Bazı gebeliklerde 7-8 haftayı buluyormuş
boymomyz Mantosuzmadonna benim 2032 çıkmıştı değerim aile hekimine gittiğimde. 2 hafta sonrasında hastaneye gittim . Benimki bile zor duyulduğuna göre sizinkinin duyulmaması çok normal ☺️
Mantosuzmadonna Kizlar 7+4 te duydum şükür ama bebişin gelişimi 6+4 görünüyordu döllenmeden kaynaklı sanırım ondan geç duydum herhalde 😍
Bsryldzdmr Mantosuzmadonna Ben geç görüp geç yazanlardan oldum ama mesajınızı görünce mutlu oldum çok şükür 🙏
Bsryldzdmr Mantosuzmadonna Bende tam 6. Haftada gittim duyarım diye fakat doktorum kalbi oluşmuş ama sen anlayamazsın çok geriden geliyor ses dedi ve biz duyamadık. Endişelenecek bi durum yoktur doktor herşey normal fakat daha küçük olduğundan duyulmuyor demişti. Sizin de aynı şekildedir inşallah endişelenmeyin 🙏