Busraaa127 Haftadayim. Dün kontrolüm vardı. Doktor bebek ters dedi. Bu haftalarda ters olup sonradan düzelir insAllah dedi. Tedirgin olmadım değil yani. Ne kadar korksam da normal doğum istiyorum 🤦. Var mı benim gibi bu durumu yaşayan
Yagmurdgdgn13 Busraaa127 son aya kadar dönme şansı var canım. Ben de 31 haftalık hamileyim dr bu. ayda dönmesi gerekiyor dedi ama sıkıntı degil her an dönebilir bi de sezaryen olacağım için pek önemsemedim zaten dönmesi dogum seklını belirliyor sadece
Nurayse93 Busraaa127 Kız dur daha ne dönmesi bu haftada 😂 benim 28 de felan başaşağı idi sonra bi döndüyse 34 e kadar tersti sonra döndü şükür Şuan 38 e girmek üzereyiz başgelişli. Sen acele etme daha çok döner 36-37 ye kadar yolu var
Lavantakokusu Busraaa127 benimki normale dönüp şimdi yine ters dönmüş 36.haftadayız. Neyse ki isteğe bağlı sezeryan olacağım, olmasaydım bile ters olduğu için dönmeseydi bebişim sanırım mecburi olacaktım bizimki oturmayı seviyor sanırım 😄😄
Oznurkk Busraaa127 bebek ters derken ne demek istedi ki. Benim ilk gebeliğim onun için bilmiyorum . Ben hep düşünüyorum ki bebek doğuma yakın döner diye.
Busraaa127 Yagmurdgdgn13 insAllah döner canim ya. İşte doğum şeklini belirlediği için tedirgin oldum 😊
Sena343 Busraaa127 inşallah döner canım benimkide 32. Haftadan beri ters diyordu doktorum son ana kadar bekleyecez demişti. Şu an 37 hafta olduk ama hala dönmedi birde hafif sancım ve açılmam olduğu için haftaya sezeryan tarihi aldık. Ama dönenler oluyormuş
Busraaa127 Nurayse93 doktor öyle söyleyince ne biliyim ya bi ürktüm 😂 normaldi bu haftaya kadar bu hafta da terse dönesi gelmiş 😂 doktorun agzindaan sezeryan çıktığı an ben bı tırstım normal doğum istediğim için 😁 ay ne biliyim ya ins benim de öyle olur 🌸
Busraaa127 Lavantakokusu Benim de bu haftaya kadar normaldi de işte bu hafta terse dönmüş 😂 hiç durmuyorlar hiç 🤦😬
Busraaa127 Sena343 sağlıklı olsun canım benimm. İnsAllah sağ salim alırsın alırız bebisleri kucağımıza 🥰
Oznurkk Busraaa127 haa ya bizimki 12. Haftada gösterdi kendini onun dışında hep sırtı dönük hiç yüzünü göremedik bizde maalesef cuma günü randevum var dua ediyorum inşallah bize yüzünü döner diye. O kadar çikolata yiyorum girmeden dönsün diye ama kandıramıyorum kızımı 😂😂