MinikDenizKizi Sonunda sıra bizde be 😀 Tarihiniz belli mi planlı sezeryan mı ? Yoksa normal için gün mü sayıyorsunuz ? Bizim 27 Aralık İnşallah 😍
EbrarLinaBebek MinikDenizKizi uygulamaya göre son 13 günümüz ama nezaman gelmek isteyecek bilmiyoruz normal bekliyoruz bugün çatı muayenesi olduk normale uygunmuşuz
Gisemmmm MinikDenizKizi 12 Aralık son 10 gün Rabbim sağlıklı şekilde kucaklarimiza almayı nasip eder inşallah 🥰
dudininannesi Eymen_Enis_Ser Özel mi devlet mi? Ben özel hastaneye gidiyorum da haftasonu doğum oluyor mu?
Sinembsr Sude-96 sezeryan istediğinizi söylediğinizde mi gün veriyor doktorunuz ya bu tarıh nasıl alınıyo 36 haftalık ben yarın doktor kontrolüm var bunu ne zaman konuşmalıyım acaba benım kı demiyor bırsey:)
Sinembsr EbrarLinaBebek EbrarLinaBebek çatı muayenasi kaçıncı hafta da yapıldı sanırım normal düşünenlere yapılıyor sadece bu demi?
EbrarLinaBebek MinikDenizKizi amin canım bekleyen herkesin inşallah zamanında sağlıkla hayırla inşallah
Aysebln MinikDenizKizi son 9 günüm kaldı ama salı günü sezaryen e dönebilir suanlik normal bekliyorum
Aysebln MinikDenizKizi gelsin artık ☺️ biraz daha gelmezse infilak edicem gibi hissediyorum patlayabilirim 😁😁
MinikDenizKizi Eymen_Enis_Ser Bende korkuyorum ee sonuçta daha önce tecrübe etmediğim bir şey. Siz bir de tecrübe etmişsiniz ne var korkacak yahu 😀😀
Sude-96 MinikDenizKizi uyuyamayabilrisin 😂 çok Farklı şeyler hissediyor insan bi yandan çok mutlu oluyorsun ama bilmiyorum gebeliğin başlarında ki gibi bi hassaslık söz konusu 😂 senin de mi planlı sezeryan
Lavantakokusu MinikDenizKizi 18 Aralık isteğe bağlı sezeryan olacağım Allah nasip ederse heyecan dorukta 😬
MinikDenizKizi Lavantakokusu Az kalmış valla benden az olan herkes gözümde çok az kalmış benim hala çok 😂
Cimen1409 MinikDenizKizi evet sonunda geldi bu ay kızımı kucağına alacağım inşallah normal doğum 38 haftalık olduk bakalım ne zaman gelecek hanımefendı