Asel2520 valla bence hemşirenin iğne vuruşu ile ilgili olduğunu düşünüyorum ilk iğnemde çok acıdı hem kanama oldu hemde üzerine oturamadım bir gün ikinci iğnemde tam tersi daha deneyimli biri vurdu ne kanama ne ağrı ne yanma oldu vuruşla alaka olabilir doku zedelendiği için ağrıda çok oluyor
-