sehrengiz_8 Rahime_47 28+1 im hiçbir sıkıntım yoktu ta ki iki hafta öncesine kadar gebelik kolestazı çıktı kaşıntıdan mahvolmuştum allahtan karaciğer enzim değerlerim düştü de kaşıntım biraz rahatladı. Onun haricinde bir sıkıntım yok
Birmelekbiranne Rahime_47 Bizde 28 olduk iyi gidiyor çok şükür cuma günü randevumuz var doktorumuz da güzel şeyler söylerse daha iyi olacak inşallah 🥰
Ranaikra Rahime_47 29 hafta şuanlık iyim karnım çok çıkmadı küçük benek herhalde diye düşünüyorum 😅 hiç bir hazırlık yapmadım çok rahat takılıyorum niye bilmiyorum birde arada regl sancısı gibi sancılarım oluyor arada sizede oluyor mu ?
Busraferdi7 00:00 itibariyle 28 haftalık olduk oğluşum annesini geceleri uyutmasada çok şükür elhamdulillah herşey yolunda Sağlıkla sıhhatle gelsinler 🤲🏻
sehrengiz_8 Busraferdi7 geceleri nasıl uyutmuyor bu haftalarda o kadar sert bebek hareketleri var mı da. Yoksa ağrı yaptığı için mi uyuyamıyorsunuz
Busraferdi7 Rahime_47 Mide bulantısı vs hiç yaşamadım çok şükür ama artık sonlara yaklaştıkça sırt ağrıları bacak ağrıları oluşmaya başladı yataktan bile bazen zor kalkıyorum ama bugünüme şükür o sağlıkla sıhhatle gelsinde gelip geçici bunlar ☺️
Rahime_47 Busraferdi7 ne guzel. Ben hala mide bulantisi çekiyorum valla. Hiç bitmiyecek sanirim.. insallah sag saglim kucağımiza aliriz
Busraferdi7 sehrengiz_8 Ağrım çok şükür yok, Evet hareketleri tekmesi fazlasıyla sert bebekler geceleri daha çok hareketli olurlar birde her gün aynı olmuyor bazen sakin bazen çok hareketli bir de artık karnım büyüdüğünden insan ister istemez rahat edemiyor bir şekilde uykuya giremiyoruz siz hemen uyuyorsanız ne mutlu sizee 👍
Aynur_k Herşey çok güzeldi , 10 kasımda bebeğimin 1,5 -2 haftta gelişim geriliği olduğunu öğrendim . Böyle sorunu olan var mı ?
Zuleyy Benimde yeni bitti 28 29 a girdim bugun haala bulantım var😭 kasık agırısı vs oluyo iki gündürde bıcak saplanması gibi karnıma sancı giriyo sırtım batıyor midem yanıyor habire acıkıyorum car cabuk yoruluyorum ama iyiyim ya 😂😂
sehrengiz_8 Birmelekbiranne son adet tarihiniz nedir benim de kontrolüm cuma günü 6 haftadır haber alamıyoruz doktorum randevuyu geç verdiği için bakalım ne diyecek bize de
nazligazioglu Son adet tarihim 15 mayıs benimde 28+4 😍 Kızlar benimde belimin sag tarafı kalçamında öle bacagımında öyle sag taraf bole baskı var. Ayrıca kasıklarımda afedersınız gentaldede oturup kalınca zonklama oluyo normal va dıyolar ama bilemedim 🙄 bugunumuze sukur ama bayagı zorluyo yarın kontrolum var benmde bakalm kilosu fln kaç olmuş insan ıster ıstemez merak edıyo genel durumu :)
Melike0657 Ben de 29 haftalığım 17 şubat tahmini doğumum. Bugünlerde çok uyku hali olmaya başladı gözümü açamıyorum resmen. Sizlerde de oluyor mu? Bunun dışında herşey yolunda çok şükür geceleri özellikle çok hareketli baya sert tekmeliyor kereta
Rahime_47 Melike0657 bendede uyku olmaya basladi.halbuki ilk aylarda olur uyku. Benimki ilk aylarda olmadi bu haftalarda basaladi sanki