Gisemmmm Ne gelen var ne bir belirti korkuyorum ilk dogumum gibi suni sancı alıcam die … sizlerde durumlar ne hanımlar 😆😆
Valeria Gisemmmm son 6🙈 Doktorum artık suni sancı kullanılmadığını söyledi, başka ilaç tarzı şeyler varmış. Eğer zamanında gelmezse onları deneriz dedi, bakalım bekliyoruz🥰🥰
fatma1941 Son 9😄kalçama kramp giriyor sık sık birde sürekli tuvalet ihtiyacim var gibi baskı var ve bugün acaip bel ağrım vardı ama bunlar dinlenince geçti
Gisemmmm fatma1941 bel ağrısı Bende de çok oluyor öyle oluyor ki ayagimi sürterek dolanıyorum …sürekli tuvalete çıkmayı hiç deme bazen ayağımı tuvaletten alamıyorum 🤣🤣
fatma1941 Gisemmmm inşallah kendi sancimla normal doğum olur suyun azalmış demişti doktorum bakalım yarın kontrolüm var ne diyecek
Gisemmmm fatma1941 inşallah güzel haberler alırsınız zaten az kalmış Rabbim sağlıklı şekilde kucağınıza almayı nasip etsin
Gisemmmm Valeria çok az kalmış maşallah🥰 … suni sancı yerine başka ilaç derken merak ettim geçenlerde kardeşimin arkadaşı suni sancı ile doğum yaptı
Gisemmmm Deryacakir yanlış hatırlamıyorsam da kızım doğuma 2 gün kala dönmüştü moralinizi yüksek tutun sonuçta sezeryan olsada o da doğum şekli inşallah sağlıklı şekilde kucağınıza alırsınız yavrunuzu 🥰
Valeria Gisemmmm ayrıntıları ben de bilmiyorum, o duruma gelmeden sormadım açıkçası🙊 yarın kontrolüm var duruma göre tekrar konuşucaz bakalım ne durumdayız🥰🙏🏼