aleff Dogumdan beri bebegim hipp 1 organic combiotic formul mamayi kullaniyor. Suan 5. Aya girdi. 3 gundur biberondan mamayi yemek istemiyor kasikla veriyorum iciyor. Siz ne zaman kasik mamasina basladiniz acil fikirlere ihtiyacim var🙏
aleff Minikturtageliyor nasil veriyorsunuz? Genel olarak formul mamayi verip 1 öğün olarak mi kasik mamasini veriyorsunuz?
Minikturtageliyor aleff hayır sadece kaşık mama ve anne sütü 😌 günde iki kez 30 cc olacak şekilde veriyorum.