Mrvttz tabikide dinlemicem eşimi😅 erkek canım senin de erkek sanırım 😍 bende geçen ki nst kağıdına baktımda arada 40lara 60lara çıkmış sancı ama ben hiç hissetmedim🤷🏻♀️ Bugün biraz karnım ağrıyo gibi belimde öyle çatı ağrım zaten hiiç geçmedi. Bide doktor bidahaki kontrole kan testi istedi doğum öncesi yapılması gerekiyomuş ilk önce daha erken dedi sonra nst sonucuna bakınca yaptır dedi sanırım o sancılardan dolayı. Senden istedi mi canım doktorun?