Nessozz Liyacigdem2021 firmasına göre değişir mi bilmiyorum ama bence max 10 günde çıkar sonucun. İnşallah hayırlı haberler alırsın.
Uzm-Nurse SemaElif risk değerleriniz neydi lütfen yazar mısınız 🙏🏻Sizle aynı düşüncedeyim ve aynı şeyi yaşıyorum . Bende down düşük trisomi 13 ve 18 yüksek
Uzm-Nurse SemaElif ne mutlu size Allah ım bana da sağlıkla kucağıma Almayı nasip et . Şişede yavrunuzla bir ömür mutluluk sağlık diliyorum
charlottececi Kubosch fetal dna testi 11. Hafta itibariyle yapilir. Anneden 1 tup kan alarak bakiliyor. 2 haftada falan cikiyormus sanirim sonucu :) cinsiyet de ogrenebiliyorsunuz testten ve bir cok genetik hastaliga bakiliyor :)
Nessozz Eeedaaa 4000 tl sadece down değil ama tüm anomalilere baktırdık. Sadece down 3300 dü sanırım.
Yenianne2222 Liyacigdem2021 benim de riskli çıktı. 3 lü test temiz çıktı şükür. Ama bunlar kesin sonuç değil riskli çıktı diye üZülmeyin