mlke34 Husn-izan hangimiz önce doğuracak bakalım😅benimki 32’den beri baş aşağı ama gelmeli artık 🙋♀️
Minikpanda6 Cimen1409 ben de bugün 38 oldum bugün kontrolüm vardı dediğin gibi gelen giden sancı ay uy bişi yok 🤣 napakk
Aycaaa571 Cimen1409 bende 38 oldum ☺️ iki günden beri gece yatamıyorum çok terliyorum kabuslar görüyorum dün gece yatamadım durduk yere midem bulandı bebek çok kasıyor sancılarım başladı
Minikpanda6 Husn-izan benim de geçen gün halam yazmış kış oldu ne zaman doguracaksin diyo 🙄 sanırsın kışın dogumlar olmuyo öyle sinirim bozuldu ki Sanki ona ne
mlke34 Cimen1409 şuan hastanedeyim yatış yapıldı takibe aldılar. Tahlillerim, nst her şey normal ama tansiyonum bir düşüp bir çıkıyor 😔
Cimen1409 Husn-izan annem gelecek 11 aralıkta her gün arıyor bn gelmeden doğur diye 😂😂😂 herkes benim doğurmamı bekliyor
mlke34 Sezeyana alınıyorum dua edin inşallah 🙏 rabbim herkese kolay bir doğum nasip etsin bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah