RedFlower Merve4222 biz doğduktan sonra bulup koymuştuk. 😊artık mecbur kalınca isimde hemen bulunuyo😀
35lavanta Merve4222 Biz kızıma doğduktan 3 gün sonra isim bulduk 🤭🤭😂😂 Lina koyduk adını anlamı çok çok güzel bak istersen ❤️
Nihan_35 @Merve4222 aziz dizisinden esinlenip dikkatimi çeken bi isim “Efnan” 🙏☺️ sağlıkla kucağıniza al ins
Merve4222 Hilallllllll eşim Zeynep ela diyor ama bu sene Zeynep çok konuldu farklı hitabı güzel ustiyorm ama hiç biri dikkatimi çekmiyor oglumun ismi mevlüt kayinoederin ismi olmuştu bunda karışan yok biz zorlandik
erdem_agah Merve4222 ben bekarlık hayalim olduğu icin Elif koymak istiyorum. Ama arkadaşımın yakın zamanda koydugu Sophia ismini cok beğeniyorum. Türkçeye Sofya olarak geçmiş. Anlamı da güzel. Bakabilirsiniz.
Aysegulada Kız olursa belliydi Ada koycaz diyodukk bu hafta cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendikk ve asla bi isim bulamıyoruz bilemiyorum napcaz😂