6 ay önce doğum yaptım Diyetisyen için kan tahlili verdim tokluk kan şekerim 158 çıktı biraz yüksek çıktı ama yemek yedim 40 dk sonra kan verdim hastane öğle arasına gidecekti beklemek istemedim doktor 2 saat sonra kan ver dedi o yüzden mi yüksek çıktı acaba bilgisi olan var mi