Kbra27m
Öncelikle gozun aydın rabbim hayırlı evlat eylesin 😊 bisey sormak istiyorum . Bebek kalasını yaptı dediniz ya bunu siz anlayabildiniz mi ? Yoksa doktor mu söyledi. Ya bende 40+2 deyim bugünden beri çok az hissediyorum bebeğimi sürekli karşılıyor karnım taş gibi oluyor . Korkuyorum ilk gebeliğin acaba onunla bi ilgisi olabilir mu ? Perşembe kontrolüm var