Tuba00T Merhaba gebeliğim boyunca sürekli ağlıyorum moralim hep bozuk üstelik nedensiz bir şekilde hormonlardan kaynaklı gebeliği böyle geçen var mı bebek doğunca o da böyle stresli mi olur sizce kafama aşırı takıyorum
Nazli_06 Tuba00T Malesef bende bu durumdayım gebeliğim henüz yeni 5 haftalık fakat mutsuzum ağlıyorum sürekli. Ama şükürler olsun Allahıma bi evladım olacak. İyi şeyler düşünmeye çalış:)
Imasleeper Tuba00T bende öyle yaa. Çok komiktir şimdi gülüyorum dün gece vampirli bi film seyrediyodum bi anda annem ölürse ben naparım diye annemi öldürdüm kafamda zırıl zırıl ağlamaya başladım gece dedğimde 3buçuk haa. Dertsiz başıma dert açıyorum yeminle 😂😂😂
Zehrakaramanoglu6554 Tuba00T inanın aynı durumdayım eşim artık birşey söylerken çekinerek söylüyor herşeye ağlıyorum hemen kendime bahaneler üretiyorum 😂😢
Elisa23 Tuba00T ya bana ne demeli 10 ay önce olan şeyi yeni kafama takıp strese giriyorum sabaha kadarda uyumuyorum 😃
abcdninannesi Nazli_06 ben bittim o zaman daha gebeliğimin 3. Haftası ve ben zaten bir haftadır sinirden çıldırıyorum sağ sola çatıyorum film izlesem filmdeki karakterlere kızıyorum 😓🙄 ama nasıl bi kızmak yani kendimi kaptırıyorum ve dişlerimi sıkıyorum başıma ağrılar giriyor
Tuba00T Nazli_06 gerçekten Allah yardımcımız olsun saçma sapan şeylere ağlıyoruz deli gibi ultrasona gittiğimde bebeğin suratı hep asık acaba diyorum o da mı etkileniyor
Tuba00T Nazli_06 ya ben de ilk haftalarda aynen böyle üzgündüm ama çok takmıyordum sonra bebek büyüdükçe yüzü felan netleştikçe doktora gidiyorum sanki hep üzgün buna takılıp daha da beter ettim kendimi
Tuba00T Imasleeper ben de gebelik dönemi boyunca eşimden nefret etmeye başladım ne alaka adam destek olmaya çalışıyor ben içimden seni sevmiyorum diyip ağlıyorum ahahah😂😂
Tuba00T Zehrakaramanoglu6554 ben de ben de yani ağladığım şeyleri burda anlatsam gülme krizine girilir ayrıca suratım hep asık hayatımda bu kadar somurtkan olmamıştım diyorum ya şimdide bebek etkileniyor diye üzülüyorum
Tuba00T Elisa23 😂😂 ağlanacak halimize gülüyoruz şuan ultrasonda bebeğimin yüzü hep asık acaba benden mi etkileniyor bu sefer de bunu dert edip buna üzülüyorum
Nazli_06 Tuba00T Ayy ama bebek biraz geç haftalardq annenin duygularını hisseder derler ama.. Sen yine de bebeğin öyle diye canını sıkma mutlu olacağın şeyler yap(gerçi sana söylüyorum ama bende aynı b*okum :) onunla konuş içini ferah tut
Nesraa_ Tuba00T ben eşim uyuyor diye ağladığımı biliyorum ya o yüzden fazla üstüne gitme agla gitsin 😂