Drydgs Yarenunl şuan bende tam ona bakıyordum sayfamda 34 olduk bebiş doğdu butonu gelmiş ay bir heycan bir duyguslalik bastı garip oldum 😄🤭
Cimen1409 Yarenunl o gelince sanki her an doğacakmış gibi geliyor ama 38 hafta oldu hiç bi belirti yok 🤭🤭
Hatice-Cihan Yarenunl bende durup durup bakıyorum daha önce varmiydi hiç dikkat etmedim diye meğer yeni gelmiş 34+1 🤭🤭
Aysezey Yarenunl banada geldi basasım geliyo sürekli acaba ne olacak diye 😄 bi yandanda korkuyorum sonrasnda uygulamanın tüm özellikleri kaybolrsa Diye 🤭