acemiannne Arkadaşlar merhaba suan acilde yatisim yapildi rahimde 5.5 cm büyüklüğünde parça olduğunu söylediler. Doktorum 40im ciktiginda olmadığını sonradan iceride kan biriktigini söyledi kan tahlili yapıldı bekliyoruz sonuçları böyle olan var mi acaba