Fatnur38 Kızlar bugun 2.günümdü gecikmemin yarın 3 olcak öyle bi belirtim yok zaten belirti aramıyorum cünki herkesde olmuyo sanrm belirti yasamadan öğrenen oldumu agrım sızım yok bugun böyle Bi basm döner gibi oldu sanki dengemi kaybettim okadar
Fatnur38 Nsatrkr cidden mi valla bendede yok belkide belirti aramadgm için yok bilmyorm ama insallah hamileyim dir ya
Fatnur38 Amineninannesiii Amin canm aynen hemen olmaz aslnda ama hani sık idrar cıkma olur işte adet günü agrı olur diyolar bunlar yok
Fatnur38 Mom72727 ne güzel canm daha olmadm olcak gibide degilim adet agrısı sancısı yok bakalm yarn insallah yaparm