2-prensesannesiii derya46 benim doktorum elle Muane etmedi üstümü bile çıkarttirmadi sadcee aç bir üstten bakayım demişti 1 haftalıkken
Usenmezz99 derya46 bana tampon sokup karnımada aynı zamanda bastırarak muayene etti ve bezi çıkardı okafar o acıyı korkun diye söylemiyorum ama tarif edilir gibi değil yani o acı
derya46 Terspektif dikislere baksalarda elle muayene etmeseler doguma yakin cok yaptilar dikiste var tekrardan acıma olur diye korkuyorum 🤷♀️
Helpmee derya46 zaten senin rahmin açık olduğu için acı hissetmezsin merak etme Elle kontrol dediği dokunuyor sadece oda dikişlere bakmak için
Terspektif derya46 doğumdan sonra o kadar hissetmiyorsun korkma. Psikolojik olarak korkuyorsun anlıyorum seni ama sağlığın için dişini sıkarsın canım
yarenaygk34 Evet alttan bakılıyor dikişlere pansuman yapmıştı benim doktorum 40 muaynesinde de smear testi için bakmıştı fırça gibi bişeyle örnek alıp tahlile yolladı ama ben ağrı acı hissetmedim
rengarenkduduv Ayyyyy ne çekiyoruz be. Şu yaşadıklarımızın küçücük bir kısmını eşler fragman olarak yaşasa ruhları dayanmaz.
Butterflyy1 Usenmezz99 merhaba o tamponu ne icin yaptilar ilk doğumda doktorum hic oyle bisi yapmadı niye o kadar karnınıza baskı yaptılar ki
Usenmezz99 Butterflyy1 dopum yaptım kanamam veya bir parça fln kaldımı plesentadan geriye diyr muayene etti baktı aynı zamanda da karnıma bastırarak muayene etti onun öncesinde ztn oğlumda dikişim iki taraflı vardı içli dışlı doğumdan sonra göbek bağı kesilşrken unutulmuş benim çok ağrım olduktan sonra anlafık 😝🤐
Butterflyy1 Usenmezz99 bende ondan cok korkuyorum icerde bisi unutulur diye bi kac kisinin olmus hep böyle
Usenmezz99 Butterflyy1 allah korusun olmaz bişey inşallah ama ben ogün varya mahvoldum kanamam çok oldu ağrım çok oldu sonra çıkonca tabi rahatlafım çünkü göz kararması da yağıyordu