Bu gün gecikmemin 3. Günü kasık ağrısı var akıntıyla birlikte. Adet olmadım arada mide bulantısı oluyo ama emin değilim adetimden öncede olurdu bana. Test yaptım ikinci çizgi o kadar belirsiz ki emin olamıyorum. Kendim zor görüyorum çizgiyi. 3 günlük bi gecikmede net çıkması gerekirdi demi. Oof 😔