Fatma29 Gozde939e99e benim 1 haftayı geçti sanırım canım ben ilk zamanlar oturarak uyudum yavaş yavaş yatmaya başlamıştım
ege_ayaz_mom Gozde939e99e 2 kere sezeryan oldum canım 2 hafta sonrada inşallah 3. Olucak ben uyuşukluk geçtikten sonra yavaş yavaş dönüp yatiyodum ağrım olsa bile çünkü sürekli sırt üstü veya sağa sola yattigin zaman bir süre sonra uyuşukluk hissediyosun ağrı yapıyorecbur dönüyorsun yani 🙄
Aycnnn Gozde939e99e 13 gün oldu yani yeni yatabiliyorum 2 3 gündür ama yinede arada ağrıyor sürekli yatamıyorum
Kilic95 1 hafta once oldum sezeryan 3 4. Gun yattim sirt ustu artik yatamiyorum diye suan rahat sagimada solumada yatabiliyorum
Seranad Gozde939e99e ben ilk başta düz yattım hep sonra yatarken sağa yattıysam öyle kalıyodum 😂 valla bişey diyim mi kime sorduysam çol acımıyor dedi ama beni kandırmışlar 😂 bi de ben 8 ay hep yattım kas kaybımda vardı çok zorlandım yalan değil
user124578 Gozde939e99e ilk gün harici özellikle yatmadım çünkü sırt üstü yatınca karın daha çok geriliyor cenin pozisyonunda yan tarafa yattım o şekilde gerilme daha az oldu
Minigim45 Zaten şu hastaneden eve geldim işimi yaptım temizliğimi yaptım diyenlere hayret ediyorum ben mi çok nazlıyım tembelim diyorum acaba beni zorladı okadar rahat olamadım iki tane oldum bünyeyle alakalı demekki kişisine göre değişiyor