YldzBiden 27+4 hamileyim ve işim gereği ayakta çalışıyorum doğum iznine daha çok var ben 32. Haftaya kadar rapor alsam sonra doğum iznine çıksam bi sorun çıkarmı arkadaşlar bilgisi olan var mı
busra6161 yook cnm bende oyle yapmayı düşünüyorum hatta son 15 gun rapor hakkim kaldi ilk 1 ay kullandim cnku hatta doktorumda son 15 gun raporunu kullaniriz icerde yillik iznimde var 10 gun onuda kullancam yani 28. haftada ckmis olucam yani sorun olmuyor tabiki rapor kullanabilirsin.
YldzBiden busra6161 benimde yıllık iznim var bu hafta istedim vermediler haftaya belki verirler izni dayanılmıyor artık 32 haftaya kadar nasıl çalışıyorlar bilmiyorum
busra6161 YldzBiden ne demek vermiyorlar ben magazada calisiyorum anliyorum sni ayakta cok zor çalışma sende bas rapotu vermiosalar bütün haklar bizden yana
YldzBiden busra6161 aynen canım hiç anlayış yok bayram haftası felan dediler eşim rapor al dedi almak istemedim inadına almış gibi olurum diye haftaya vermezlerse yıllık izin öyle yapacam canım