Tsh değerim 5.22 çıktı haftaya kontrolüm vardı doktor hemen gel yarın haftayı bekleme dedi birde kese yanında kanama alanı var 1 haftadır yatıyorum progestan kullanıyorum günde 2 kere çok korkuyorum içimde kötü bir his var aynı şeyleri yaşayanlar var mı acaba?