Çok erken diye düşünüyorum yapılacak işlemler için 🥺 diş doktoru ile kadın doğum bir arada çalışıyor bu durumda. K.dogum doktorunuzun imzalı yada kaşeli onayı olmadan işlem yapamazlar ,bana 13.haftamda sadece muayene yapıldı . kanal tedavisi dendi ve izin istendi. Yaptırmadım gerçi de 🙊😬