Yasemin123123 Kızlar merhaba şeker yüklemesi testinde tokluk şekerim çok yüksek çıktı 220 sonra yükleme yapılmadan tekrar açlık tokluğa bakıldı açlık düşük çıkmış tokluk normal çıkmış benimle aynı süreci yaşayanlar neler yaptı
babysvnc Yasemin4242 Yasemin123123 Merhabalar Benimde 1. Saat değerim yüksek çıktı endokrin doktoru diyet önerdi tabi hemen ölçüm cihazı aldım sabah aç 1 sonra tok olarak ölçüm yapıp o şekilde kontrol altında tutmaya çalışıyorum Cuma günü kontrolüm var bakalım doktor ben diyecek
Llmrv Yasemin123123 Açlık kaç tokluk kaç mesela? Arada uçurum var mı mesela? Benim acligim en son 74 idi. Tokluk yaptırmadım. Suyum biraz fazlaymis şeker olabilir mi diyorum kendi kendime. Acligim 74 ise toklugum en fazla ne kadar olabilir ki diyorum… Bu arada size de geçmiş olsun
Esraz Yasemin123123 bugün bende yaptırdım 220 çıktı tokluk riskli gebeliğe yönlendirdiler diyet yapıp 1 hafta tokluk açlık yazacağım kontrole gideceğim inşallah insülin kullanmadan diyetle tamamlarım 3. Cü hamileliğimde de çıkmıştı 2 kere hastaneye yatırdılar bu 4. Gebeliğim 🤦♀️
Yasemin123123 QueenMommy banada doktor ilk diyet dedi diyetisyene gitmemi söyledi bugün başka doktora gittim tekrar açlık tokluğa bakalım dahiliye görsün dedi bende şaşırdım hangisini yapacağımı
Yasemin123123 Llmrv Sizede çok geçmişin olsun.Şeker yüklemesi de açlık 83 tokluk 220 çıktı. Bugün yaptığım testede açlık 53 tok. 115 çıktı
Yasemin123123 Esraz Çok geçmiş olsun peki diğer gebeliklerinizde sonradan yaptırdığınız testlerde sonuçlar nasıl çıkıyordu benim bugün mesela 115 çıkmış açlık şekerim düşük çıkmış
QueenMommy Yasemin123123 banada 2 defa yaptırdılar baska doktora gidince yptır diyetini uygula mutlaka yoksa bebek önden gidiyor
Miniksevgim Yasemin123123 Diyet yaptık kuzum. Doktor ilk diyet veriyor zaten . Dikkat ettikçe onu da düşürürsün
Esraz Yasemin123123 normalde yok bende şeker gebelik şekeri çıkıyor son 2 gebeliğimde yaşıyorum hızlı kilo aldım Elhamdülillah insülin kullanmadan tamamlıyorum inşallah buda öyle olur 💙
Hakandeniz Yasemin123123 açlık şekeri en fazla 95 olmalı dedi doktor toklukta en fazla 140 olmalıymış Yemeğe başlarken ilk lokmayı alınca saat kur bir saat sonra ölc dedi doktor tokluk şekeri için
Hakandeniz Bu hafta yaptığım olcumlerde sadece sabah tokluk yüksek çıkıyor diğer sabah açlık öğlen ve aksam tokluk normal cikiyor.1 hafta sonra randevum var.kahvaltida neler yiyorsunuz ?