ege_ayaz_mom aynı kaderi paylaşıyoruz sizinle 😌benim de iki oğlum var nasipse 30 günümüz kaldı bizimle normal doğum benimki ama doğumdan ziyade evlatlarımdan ayrı kalmak korkusu içimi kemiriyor küçük oğlum bana çok düşkün bir gecede olsa ayrı kalmak istemiyorum😥rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲