Sonay09 Kızlar şuan 25. Haftadayım. 32. Haftadan sonra işten ayrılıcam, Doktordan rapor alıp çalıştığın yere veriyormuşsun, muhasebecileri hallediyormuş.. Bilginiz varmı
M_kemal Sonay09 Doktor raporuyla birlikte doğum iznimin başlatılmasını istiyorum diye bir dilekçe yazıyorsunuz sanırım.