Nazmel Kızlar 30 haftalık gebeyim yaklaşık 1-2 aydır yani 20 haftalardan beri çok fazla gaz problemim var sürekli kokulu gaz çıkarıyorum normal mi acaba?aynı problemi yaşayan var mı?
Elikra Nazmel çok normal çünkü bağırsaklar yer değiştiriyor düzen bozuluyo ben de yaklaşık 15 dk sonra 30+2 olucam sizin ne kadarlık
merve-s-i kullanılan vitaminlerden sonra koku oluyor sanırım bende demir vs. kullanmaya başladıktan sonra oldu
esredn Nazmel gebeliğimin başından beri var ben de. Kokulu kokusuz duruma göre.😂 Eşim asker arkadaşı olduk resmen diyor dalga geçiyor benimle.