2 aylık hamileyim. Siddetli boğaz ağrım var. Goguslerim cigerlerim agriyor. Cok terliyorum. Acile gittiğimde ne röntgen çekebilirim ne de ilaç verebilirim dedi. Sadece parol olan serum takti. Korona testi yaptirdim negatif çıktı. Sonra göğüs hastalıklarına gittim. Korona belirtisi dedi. Negatif çıksa da yanlışlık olabilir dedi. Akciğer filmi çekmek istedi kabul etmedim. Bebeğe zararı olur diye. Kan tahlilinde bakteri çıktı. Sulcid diye iğne verdi antibiyotikmis. 10 tane. Kadın Doğum da sakıncası olmaz dedi ama Sulcid hamileler kullanamaz yazıyor. Cok tereddutluyum. Bi sakıncası olur mu. Iki gun sonra korona testini de tekrarla dedi. Eger korona çıkarsam da bebeğe zararı olur mu. Ilac falan kullanabilir miyim acaba