Annem bebek bezi aldı, aldığı yer sabuncu, markete göre fiyatı uygundu. Malesef 1 tane büyük paket alabilmiş. Adam geçen hafta alın abla fiyatlar çok yükselicek demişti. Bugün gittiğinde de bebek bezi kalmamış, yılbaşına kadar göndermiycez diyorlarmış. Stoklayabildiğiniz kadar stoklayın!!!