Bir haftaya yakın el ve ayakta ödemelerim var çok olmasa da belli ediyor kendini bugünde ayaklarımda ufak ufak kaşıntılar başladı 🤷 araştırdım Allah korusun karaciğer koleztasi belirtileri diyor doktoruma yazdım tansiyonunuzu sık sık ölçün demiş olcuyorum bir sorun yok ama bu koleztaz yaşayan oldu mu kan testiyle mi belli oluyor ?? 33 haftaligim