ipekk Kızlar erken haftalarda bebeklerin duruşları sürekli değişiyor bunu biliyoruz.Aranızda 16,17.haftalarda ultrasonda bebeğini baş aşağı pozisyonda gören var mı? Biz bir kere o şekilde gördük ama doktorumuz sürekli döndüğünü sorun olmadığını söyledi yine de merak ediyorum başka o şekilde gören var mı diye🙈
Esra___ ipekk benim de o haftalarda öyleydi Cnmm 18. Haftalarda makat pozisyona geçti şuan 25 haftayı biterecek en son yine makat pozisyonunda takılıyordu 😂😂
mucizemizibekliyoruzz ipekk 21 de doğum pozisyonu almıştı. Doktor sadece tesadüf olduğunu bir sorun olmadığını söylemişti zaten sonrasında ds gittiğimde başka pozisyonda gördük. Bazen tedirgin ediyorlar bizi 🙊😄
ipekk gonulcelen evet mutlaka sürekli dönüyorlardır ama insan baş aşağı görünce tedirgin oluyor cok erken haftalarda oldugumuz için☺️
ipekk Hatunnn Hatunnn yaa çok içim rahatladı🙈 nedense çok korktum doktorum normal demesine rağmen öyle görünce bir sorunmuş gibi geldi.Demek hepimizde oluyormuş ☺️
ipekk Hatunnn ben şuan 18.haftadayım ve hala hissedemiyorum🙈 İlk gebeliğim ve heyecanla bekliyorum hissedeceğim günleri🤔
ipekk mucizemizibekliyoruzz çok şükür içim oldukla rahatladı sizden bunları duyunca🙈insallah zamanında sağlıkla gelsin yavrularımız☺️🐣🌸