Asyagiller dualarınızda yer verirseniz çok mutlu olurum hamişkerin duası kabul olurmus yavrum çok tıkanıyor sabahdoktora gideceğiz❤️💞🥺nescafe bir kere içtim bir etkisi oldugunu düşünmüyorum epidural+spinal karma sezeryan oldum,ilk ayağa kalkış biraz zorlu oluyor ama inanın geçiyor yavrunuzu gördükçe dahada güçleniyorsunuz normal doğum sancısı çekmek daha zor bence birde üstüne sezeryana alınmakta var 2 doğumu bi anda yaşayan bir sürü kişi var öyle düşünün bebegim sarılık olmuştu gece acile gittik inanın 3. Günüm dikiş ağrılarımı unuttum kucağımda taşıyarak götürdüm bol su için gaz çıkarmama o yardımcı olmuştu gecelik kesinlikle öneririm ilk gün rahat ediyorsunuz ağrı hissetmiyorsunhz ikk gün zaten sonraki günde ağrı kesici vermişlerdi bana hep yani en fazla bu kadar rahat bşr doğum geçirebilirdim inşallah siz de benim gibi kolaylıkla alırsınız kucağınıza, bebeğe bol kıyafet koyun bence bir de yenidoğan kıyafeti kesiinnalın çok büyük oluyorlar, bol ağız mendilide öneririm bu şekilde her şey bizim için inannın geçiyor hepsi ben hangi ara doğurdum hangi ara hamileydim o kadar hızlı geçti ki şimdi bebegimin hastalanmasıyla uğraşıyorum rabbim şifa versin tüm bebeklere benim bebeğimede🥺❤️