Semiha_ ebruus 37+2 de 3100 gramdı doktor normal dedi sizinde normaldir her bebeğin gelişimi farklı sıkmayın canınızı 🙂
Semakacan ebruus benimde 37de öyleydi gayette normal internetten de araştırdım o aralıklarda zaten bi de kız bebişse daha fazlasını bekleme 😄
Kbracoskun Deletedmom5545 doğum normal olursa zor olur ki haftasına göre olması gereken kilo aralığı var fazla olması anne karnındaki bebek için de iyi değil
kedilianneee Deletedmom5545 benim bebeğim de 37*1 de 3000kg dı doktoruma dedim zayıf bir bebek olacak sanırım kilo almamış. Kilolu bebek de solunum sıkıntısı yaşıyoruz haftası ile uyumlu bir sorun yok demişti.
Asyaveannesi36 Deletedmom5545 kilolu bebek olunca sezeryan olma ihtimali ve solunum sıkıntısı daha fazla oluyormuş doktorum bizim için haftasıyla uyumlu olması önemli dedi bana
masalinannesi12 ebruus ben 41 haftada 2700 doğurdum kızımı bu kadar kafaya takmayın kilosunu sağlıklı olsun yeterki