mtlyz 31 haftayı geçtiğimden beri benim de öyle,iğne sızısı gibi sızı giriyor kasıklarıma.bir ara doğum sancısı mı acaba diye tedirgin olmuştum,paranoyaklık yapıyordum.doktorum ordaki baskıdan dolayı normal olduğunu söyledi.çünkü bazen yüzüstü dönüp ayaklarıyla itiyor kasıklarımı,biz de ultrasonda gördük.