Kontrollerine Anadolu Hastanesi’ne giden var mı veya daha önce doğumunu orada yapan 🥰 ben 17.haftamdayım. ilk ogrendigimizde oraya gittik ve doktoruma ısınınca bırakmak istemedim şimdide doğum paketi gibi bir şey düşünüyoruz acaba var mı öyle devamlı oraya gidicem inşallah 🙏🥰