İlk doğumum suyum bittiği için sezaryen ile sonuçlandı. Belime iğne ile girmekte zorlandılar 4-5 kez denediler. Sonraki gün sabah yanlış hareket ettiğim için dikişim ucundan acılmıştı sonrasında iltihap kaptı iyice acıldı eşofmanıma kadar iltihap sızıyordu dışardan bile gözüküyordu o iltihaplar yaramdan bahsetmiyorum bile iç taraf dışa cıkmıştı. Tabi 15 günlükken 16 saat yol gitmiştik vs bunların hep etkisi vardı ama şuan cok korkuyorum 14 haftalık daha ve simdiden böyleyim ne yapacağım bilmiyorum cok korkuyorum 🥺