32 haftalık gebeyim. İki bacak arası ağrıdan dolayi doktora gittim. Bebek kanala girmiş her an doğabilir dedi şok oldum. Böyle erken olmamalı yoğun bakıma girer dedi. Çok korkuyorum 2. Gebelik pruloton iğne ve progestan verdi kullanıyorum hala ağrılarım dinmedi kullanıp da fayda gören yada görmeyen varmi acaba?
Ciğer geliştirici yapalm dedim beyin kanaması riski var dedi yaptırmadı ilk defa duydum bunu da duyan varmi ?