Hlladgzl Kızlar bebekleriniz için hangi markada emzik biberon bez ıslak mendil aldınız ben bi çok makale okudum ve kafam cok karıstı hem yerli mal kullanmak istyorum hemde saglık acısından iyi olaun diyorum kararsız kaldım bilindik markalardan cok kötü yorumlarda okudum ne yapıcagımı bilemedim siz neler yaptınız fikir olsun banada
ozgeya Hlladgzl emzik ve biberon almadım,almayı düşünmüyorum. Bez olarak Prima Premium Care,ıslak mendil olarak da Uni Baby yenidoğan aldım.
Bbdd Hlladgzl emzik avent aldım1 tane ama pek kullanmayı düşünmüyorum bezi de yerli malı olsun istedigimiz için sleepy aldik ıslak mendil yerine yeni doğduğunda pamuk kullanmayı düşünüyorum
Aliceindunyasi GulerDoganAslan dr browns da dar ağız geniş ağız diyor neye göre alıyoruz bilginiz var mı 2li bi seti var onu mu alsam ki diyorum da emin olamadım
Hlladgzl Aliceindunyasi we baby öneriyolar eski bir marka olmasına göre cok iyi diyoalr avent emziğe 40 lira verip almama durumu var biberoıda akıtıyo diyolar 😕
GulerDoganAslan Aliceindunyasi biberonun emziginin numaralari vardi valla ben bir numarayi aldim en kucuk olani, agzi buyukmus diye bir yorumda hic okumadim, kolik icin iyi geliyormus oyuzden aldim nolur nolmaz
Kivito Emzikde bütün markaların modellerini topladım sayılır birsürü aldım ıslak mendil waterwipes bez prima premiumcare biberon avent ve chicco aldım