Nnur1 Nihal_04 ben de 7 haftalık hamileyim. 5 haftalıkken tırnağımda kahverengi leke, cildimde kahverengi noktalar çıktı. Şimdi geçti
HollyMolly Burnumun üstünde kahverengi leke oldu maalesef. Doğumdan sonra sütünü sür diyorlar. Leke kremi falan da kullanırım heralde