Cimen1409 aslinda hastanemden de dr den de çok memnunum ilk doğumumu da küçükköy bilgede yapmistim yine ayni doktorum ama maddiyattan dolayi değiştirme kararı aldim bi yerde 4000 vermek var bi yerde hiç para vermemek var ama çok da korkuyorum bilmediğim hastane bilmediğim doktora gitmekten