Tugba17_ nişan geldikten sonra en geç iki gğn içinde doğum oluyormus ama bebek doğmadığı sürece içerde enfeksiyon kapma riski de yükselir çünkü o nişan dediğimiz şey bi tıkaç görevi görüyor dışardaki enfeksiyondan bebeği korumak için hastaneye gitmenizde fayda var belki sancılarınız falan da vardır farkında değilsinizdir